Velikost TT:
Dieselová lokomotiva ř. 720 VIAMONT kat. č. 04622-11, známého soukromého dopravce operujícího v ČR. Ideální model do čela stavebního vlaku!
Souprava nákladních vozů I. epochy kat. č. 01591-11 sestává ze tří vozů lokálních dráh - otevřeného, klanicového a zavazadlového (nová forma)
Rychlíkový vůz kat. č. 16647-11 typu Y, ČSD, 1.tř. (nová forma)
Rychlíkový vůz kat. č. 16502-11, DB AG, vhodný do souprav IC. Velmi častý vůz na našich elektrifikovaných tratích.
Lůžkový vůz kat. č. 16721-11 typu Y, MÁV (nová forma), je ideální do souprav rychlíků směřujících z Německa ke slunným pobřežím na jihu za dob NDR a ČSSR (ep. IV).
Model nákladního vozu s posuvnými bočnicemi VW / Audi, kat. č. 15833-11. Na našich tratích se vyskytuje mezi Německem, Mladou Boleslaví, Bratislavou a Ukrajinou. Jezdí ponejvíce v ucelených soupravách.
Katalog podzimních novinek firmy Tillig ve velikosti TT (ve formátu PDF) ke stažení zde.
Velikost H0:
Lůžkový vůz kat. č. 74808-11, DR MITROPA, ep. IV, nestor všech východoněmeckých rychlíků jezdících přes ČSSR na jih.
Lůžkový vůz kat. č. 74797-11, InterCity PKP, ep. V, který známe dnes i z našich tratí.
Plošinový vůz kat. č. 76538-11 jistě najde uplatnění v nejedné Pn soupravě.
Nákladní vůz Eanos kat. č. 76540-11 Nacco, zařazen u ČD-Cargo, který je k vidění na našich tratích.
Katalog podzimních novinek firmy Tillig ve velikosti H0 (ve formátu PDF) ke stažení zde.